Már keresztfélévben, 2020 februárjában indul az ELTE marketing mesterszakja

Piacismeret, kreativitás, növekedés – ELTE marketing mesterszak

2019.06.13.
Már keresztfélévben, 2020 februárjában indul az ELTE marketing mesterszakja
Az MBA, vezetés és szervezés, pénzügy, valamint számvitel mesterszakok mellett, 2020 februárjától már marketing mesterszak is elérhető az ELTE-n.

Eddigi négy mesterszakunk az elsőhelyes jelentkezések alapján mid országosan az első két hely valamelyikét foglalják el, bízunk benne, hogy a marketing mesterszakkal is ez lesz a helyzet – mondta Margitay Tihamér, az ELTE Gazdálkodástudományi Intézet igazgatóhelyettese. 

A sikeres marketing fókuszában a fogyasztó áll. Ezért a képzés is a fogyasztó és a piac széles körű és mélyreható megismerésére alapozva mutatja be a marketing taktikai és stratégia eszközeit, amelyek minden környezetben sikeres marketing stratégába integrálhatók – a kisvállalkozásoktól a multicégekig – mondta Margitay. 

A szak nappali és részidős (levelező) formákban is indul, tanterve itt látható.